HELISTA MEILE ТЕЛ : +372 6206200
0 0,00 €

Ostukorvis pole tooteid.

section

ARVOTEK OÜ E-POE KASUTUSTINGIMUSED



1. E-pood
2. Üldsätted
3. Tooted ja tellimiskord
4. Hinnad
5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
6. Lepingust taganemine
7. Tagastusõigus
8. Pretensioonide esitamise kord
9. Isikuandmed ja nende töötlemine
10. Vastutus
11. Erimeelsused
12. Kasutustingimused

1 E-POOD

1.1 Internetipood Arvotek (edaspidi e-pood) – see on OÜ Arvotek poolt loodud e-pood, mille vahendusel toimub Kaupade/Teenuste müük Ostjatele.

1.2 “Arvotek“on Müüjale kuuluv registreeritud kaubamärk.

2 ÜLDSÄTTED

2.1 Käesolevad Tingimused kehtivad kõikide õigussuhete kohta, mis tekkivad „Arvotek“ e-poe omaniku Arvotek OÜ, reg.nr. 10362037, aadress Punane 16, 13619 Tallinn(edaspidi Müüja) ja isikute vahel, kes vormistavad tellimust „Arvotek“ e-poe vahendusel ja identifitseerivad ennast kirjutades oma isikuandmed tellimusvormis (edaspidi Ostja).

2.2. Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad e-poe „Arvotek“ vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2.3. Müüjal on õigus e-poe arengu ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid ostutingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.arvotek.ee kaudu. Kõik muudatused ja ostutingimuste täiendused jõustuvad alates vastava muudatuse või teate avaldamisest www.arvotek.ee interneti leheküljel. Juhul, kui tellimus oli saadetud enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates Tingimustes on ette nähtud teisiti.

2.4. Müüjal on õigus muuta mistahes ajal Kasutustingimusi ühepoolselt ilma et tal oleks
kohustus Teenuse Kasutajat sellest kirjalikult e-posti kaudu teavitada.


3 TOOTED JA TELLIMISKORD

3.1 E-poes kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda laoprogrammi tehniliste probleemide tõttu või seoses sellega, et toode on tellimuse vormistamise ajal laos lõppenud.

3.2 Kui toode puudub laos ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe haldaja kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või makstud raha tagastamise. Raha tagastatakse Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast tellimuse esitamisest.

3.3 Toodete pildid on illustreerivad ning võivad erineda reaalsest tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu. Huvitava kauba kohta täieliku ülevaate (sh toote tehnilised omadused ja väljanägemine) saamiseks Ostjal on võimalik pöörduda Müüja poole, saates läbi Arvotek internetikeskkonda meili aadressile info@arvotek.ee või helistades „Kontakt“ lingi all olevale telefoninumbrile.

3.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii juriidilistele isikutele kui ka füüsilistele isikutele, kes on vanem kui 18.a.

3.5 Juhul, kui füüsilisest isikust Ostja on alla 18-aastane, kinnitab ta ostu-müügitehingu sooritamisega, et tema poolt Müüjaga sõlmitava tehingu on tema seaduslik esindaja vastavalt seadusele eelnevalt heaks kiitnud või et ta täidab tehingu vahenditega, mille andis talle selleks otstarbeks või vabaks kasutamiseks tema seaduslik esindaja või viimase nõusolekul kolmas isik.

3.6 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel, ettemaksu arve alusel või täidab järelmaksu taotluse.

3.7 Ostja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.8 Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tasunud tellimuse eest. Eduka tellimuse esitamisel ning ostu-müügi tehingu sõlmimisel Müüja saadab Ostja poolt märgitud e-posti aadressile elektroonilise tellimuse kinnituse.

3.9 Lisaks Kauba ostu-müügihinnale kohustub Ostja tasuma ka tema poolt ostetava Kauba sihtkohta toimetamisega kaasneva transpordikulu, v.a. juhtudel kui ostu sooritamisel oli teisiti kokkulepitud.

3.10 Juhul, kui ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel selgub, et ostetud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine käesolevates Tingimustes määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, teatab sellest Müüja Ostjale viimase poolt tellimuse vormistamisel märgitud kontakttelefoni või elektronposti teel esimesel võimalikul võimalusel, ent mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul arvates ostu-müügilepingu sõlmimisest vastavalt Tingimuste punktile 3.8. ning ühtlasi annab teada Ostja poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Ostja kaotab Kauba kohaletoimetamise tarnetähtajast pikema tähtaja tõttu huvi Kauba ostmise vastu, on Ostjal õigus ostu-müügilepingust Tingimuste p-s 6. sätestatud alusel taganeda.

4 HINNAD

4.1. Kõikide E-poes müüdavate Kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostu-müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu.

4.2. Müüjal on ilma etteteatamata igal hetkel õigus muuta e-poes Kaupade hindu. Juhul, kui Müüja muudab e-poes Kaupade hindu pärast Ostja poolt Kauba suhtes tellimuse esitamist, kohustub Müüja müüma Kauba Ostjale hinnaga, mis kehtis Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel. Ostjal ei ole õigust nõuda Müüjalt hinnavahe kompenseerimist.

4.3 Toodete e-poe hinnad võivad erineda müügiesinduses olevatest hindadest ning kehtivad ainult läbi e-poe ostu sooritamisel.

5 TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISETINGIMUSED

5.1 Ostjal on õigus valida üks kahest kauba kohaletoimetamise viisist:

5.1.1 Kaubad toimetatakse Ostjani Eesti Vabariigi piires kulleriga.
5.1.2 Ostja tuleb ise kaubale järele Arvotek poodi, mis asub Tallinnas, IDAKESKUSe kaubanduskeskuses.

5.2 Kui Ostja valis kullerteenust, kuller viib kauba kohale 2-5 tööpäeva jooksul. Kõik saadetised on kindlustatud kliendile üleandmise hetkeni.
5.3 Kui Ostja valis kättetoimetamist SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires, pakk toimetatakse kohale postiterminalide kaudu 1-2 päeva jooksul. SmartPostiga valitav saadetis peab vastama järgmistele tingimustele:
- tellitava Kauba kaal koos pakendiga ei tohi ületada 25kg;
- tellitava Kauba maksimaalsed mõõdud (s.t. paki üldmõõt) ei tohi pakendina ületada 60 x 36 x 60 cm. Juhul, kui tellitud Kaup ei mahu SmartPosti pakiautomaati, saadetakse see Ostjale DPD Kulleriga. SmartPosti valiku teinud Ostjale transporditasu ei tagastata.

5.4 Post24-ga valitav saadetis peab vastama järgmistele tingimustele:
- tellitava Kauba kaal koos pakendiga ei tohi ületada 30kg;
- tellitava Kauba maksimaalsed mõõdud (s.t. paki üldmõõt) ei tohi pakendina ületada 41 x 38 x 64 cm. Juhul, kui tellitud Kaup ei mahu Post24 pakiautomaati, saadetakse see Ostjale DPD Kulleriga. Post24 valiku teinud Ostjale transporditasu ei tagastata.

5.5 Kui Ostja valis tarnetingimuseks, et ta tuleb ise kaubale järele Arvotek poodi, mis asub Tallinnas, IDAKESKUSe kaubanduskeskuses, siis Ostjat teavitatakse telefoni või e-posti teel sellest, millal tema tellitud kaubad on üleandmiseks valmis. Vastav info edastatakse Ostjale hiljemalt 2-5 tööpäeva jooksul peale raha laekumist Müüja arveldusarvele. Kauba üleandmine Ostjale toimub tööpäeviti 10:00 - 19:00 ja nädalavahetusel 10:00 - 16:00.

5.6 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Ostjale isikut tõendava dokumendi esitamisel/tellimuse või ettemaksuarve esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Ostjaga.

6 LEPINGUST TAGANEMINE

6.1 Kui Ostja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Müüja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Ostja sellest võimalikult kiiresti Müüjat kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressil info@arvotek.ee . E-posti tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani peale Ostja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Tingimuste punktile 7. „Taganemisõigus”.

6.3 Müüja kannab Ostjale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.

6.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale.

7 TAGASTUSÕIGUS

7.1 Vastavalt Võlaõigusseadusele E-poest ostetud kaupadele füüsilistele isikutele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

7.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Pakend peab olema avatud ettevaatlikult, seda kahjustamata.

7.3 Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale.

7.4 Samuti ei saa tagastada Kaupu, mis on vajanud Müüjal Kauba spetsiaalselt Ostjale tellimist. Nimetatud tellimused on käsitletavad kui spetsiaaltellimused. Spetsiaaltellimustest ei ole võimalik taganeda ajahetkest kui on täidetud Tingimuste p 3.8. ja kui Müüja on omakorda juba jõudnud tarnelaoga tagasipöördumatu ostu-müügilepingu sõlmida.

7.5 Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav sooviavaldus e-mailile info@arvotek.ee

7.6 Lepingust taganemisel tuleb Teenuse kasutajal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada..

7.7 Kauba tagastamisel, Ostjale kantakse raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva pärast lepingust taganemise teate saamist

7.8 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale.

7.9 Kauba tagastamisega seotud transpordi- ja/või postikulud suuruses kuni 10 EUR kannab Ostja, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.

7.10 14-päevane tagastusõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud Ostja isiklikke vajadusi arvestades ning audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on Ostja avanud.

7.11 Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta E-poe Kasutuslepingu punktides 7.1 – 7.4 toodud tingimustele, siis raha Ostjale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Müüja juurde hoiule. Hoiustamise või Ostjale toote tagastamisega seotud kulud katab Ostja.

7.12 14-päevane tagastusõigus ei kehti kaupadele, millele Ostja tuleb ise Arvotek OÜ poodi järele ning samuti järelmaksuga ostetud kaubale, mis pärast järelmaksu lepingu sõlmimist kliendile antakse üle Arvotek OÜ kaupluses.

8 PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

8.1 E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

8.2 Pretensioonide käsitlemine toimub vastavalt järgmisele korrale:
8.2.1 Pretensioonid võib esitada seadme konstruktsiooni-, tootmis-, ja materjalivigadele.
8.2.2. Pretensioonide esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
8.2.3 Pretensioonide esitamise aluseks on seadme müügiarve ja täidetud tootjapoolne garantiitalong kui see on tootja poolt nõutud.
8.2.4 Pretensioon tuleb esitada kirjalikult ja võimalikult arusaadava kirjeldusena tootel esineva puuduse (puuduste) kohta.

8.3 Müüja ei vastuta järgnevate puuduste eest:

8.3.1 Häirete eest seadme töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
8.3.2 Häirete eest seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
8.3.3 Häirete eest, mis on põhjustatud seadme kasutusjuhendi eiramisest;
8.3.4 Häirete eest seadme töös, mille on põhjustanud seadme kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes;
8.3.5 Häirete eest seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (Force majoure);
8.3.6 Häirete eest, mis on tingitud arvuti või muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sealhulgas maanduseta vooluvõrku);
8.3.7 Rikete eest seadme töös, mis on tingitud voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;
8.3.8 Kliendi poolt installeeritud, kuid seadmele mittesobiva tarkvara poolt põhjustatud häiretele;
8.3.9 Arvuti rikete eest, mis on põhjustatud arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest eiramisest;
8.3.10 Puuduste eest juhul, kui seadme detailidel on seerianumbrid, kontrollkleebised, plommid või muud garantiitõkendid rikutud, vahetatud või eemaldatud.
8.3.11 Toimus tavapärane kauba füüsiline kulumine tavakasutuse käigus.

8.4 Pretensiooni ei saa esitada LCD-ekraani defektsete pikslite kohta, kui nende arv jääb ISO standardi 13406-2 lubatud piiresse http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2. Standart näitab ära peamised ekraani tehnilised parameetrid, teiste hulgas ka lubatud defektsete punktide arvu. Enamus LCD-ekraane kasutavad II klassi.

Klass I: Alati põlev punkt - 0 Kustunud punkt - 0 Valet värvi punkt - 0

Klass II: Alati põlev punkt – 2 Kustunud punkt – 2 Valet värvi punkt – 5

Klass III: Alati põlev punkt – 5 Kustunud punkt – 15 Valet värvi punkt – 50

Klass IV: Alati põlev punkt – 50 Kustunud punkt – 150 Valet värvi punkt – 500

8.5 Arvotek OÜ ei vastuta:

8.5.1 Remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest.
8.5.2 Defektide kõrvaldamata jätmise eest, kui defekt ei ilmnenud remondi käigus või kui klient ei teavitanud selle esinemisest seadme remonti toomise hetkel.
8.5.3 Kui remonti toodud seadet ei ole kasutatud vastavalt seadme kasutamistingimustele, siis pretensiooni esitamise õigus seadmele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse kliendile hinnapakkumine, seadme remondiks tasulises korras. Hinnapakkumisest loobumise korral on klient kohustatud tasuma Arvotek OÜ käsitlustasu seadme vea tuvastamise ja transpordi korraldamise eest. Sõltuvalt seadmest jääb käsitlustasu vahemikku 8€ - 16€.

8.6 Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Arvotek OÜ tõestab, et seadmel esinevad puudused on tekkinud ostja süül. Seadme remont toimub punktis 8.5.3 väljatoodud tingimustel.

8.7 Arvotek OÜ on kohustatud eriarvamuste korral seadmel esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks tegema ekspertiisi kuue kuu jooksul alates seadme müügi kuupäevast. Kui ekpertiisi tulemusena selgub, et puudus on tingitud kliendi süüst ja klient ei nõustu sellega, siis on kliendil õigus nõuda sõltumatu ekspertiisi teostamist. Kui sõltumatu ekspertiisi tulemus tõestab, et puudus on tekkinud kliendi süü läbi, siis sõltumatu ekspertiisi kulud katab klient.

8.8 Kui klient esitab seadme kohta pretensiooni peale kuue kuu möödumist ostukuupäevast ja defekteerimise käigus selgub, et seade on puuduseta, siis tekkinud kulud katab klient vastavalt kehtivale hinnakirjale.

8.9 Kui pretensiooni aluseks oleva seadme remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, võtab Arvotek OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.

9 ISIKUANDMED JA NENDE TÖÖTLEMINE

9.1 Ostja annab selge ja teadliku nõusoleku Müüjale enda isikuandmete töötlemiseks.

9.2 Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud Müüjale teatavaks saanud Ostja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Ostjale.

9.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse vormistamisel.

9.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Ostja tellimuse kohta – isikukood, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutustingimustega nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine e-posti aadressil, vabatekstina sisestatud märkused.

9.5 Isikuandmeid töötleb Arvotek OÜ, aadress Punane 16, 10619 Tallinn, reg.nr.10362037.

9.6 Isikuandmed, mis on vajalikud kauba tarnimiseks Ostjale, edastatakse pakiedastusteenust osutavale ettevõttele.

9.7 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.

9.8 Müüja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
9.9 Müüja jätab endale õiguse edastada Ostjat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Ostja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.

9.10 Ostjal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.

9.11 Ostja annab Müüjale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud e-posti aadressil tellimuskinnituse.

9.12 Ostja annab Müüjale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud e-posti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

10 VASTUTUS

10.1 Müüjal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Müüja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

10.2 Ostja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.

10.3 Ostja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

10.4 Ostja vastutab täielikult E-poe Kasutustingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Müüjale, teistele Ostjatele või kolmandatele isikutele.

11 ERIMEELSUSED

11.1 E-poe Kasutustingimustest tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus..

12 KASUTUSTINGIMUSED

12.1 Käesolevate Kasutustingimustega tutvumine on Ostjale kohustuslik.